خصوصیات صندلی کودک
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی «توریست» مدل «Characters» برای کودکان با وزنی کمتر از 60 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. 60 کیلوگرم برای یک کودک، وزن بالایی به عقیده می‌رسد؛ ولی آنچه این صندلی را به کودکان محدود می‌کند، سطح نشیمن، پشتی و در همه ابعاد آن است.

صندلی تاشوی توریست فریم فلزی دارد که از یک روکش ضدزنگ بهره می‌برد. این صندلی دارای دوازده پایه‌ی فلزی است. این پایه‌ها به صورت ضربدری و اصطلاحا به‌شکل خرپا به‌هم متصل شده‌اند. این گونه چینش پایه‌ها سبب افزایش ظرفیت وزنی صندلی شده و وزن را به‌خوبی در پایه‌ها دسته می‌کند. در هر وجه از صندلی، دو پایه به‌صورت ضربدری به‌هم پیچ شده‌اند و در انتها به همراه پایه‌ی عمودی به یک بست پلاستیکی متصل می‌شوند. چهار اریکه پلاستیکی، پایه‌های صندلی را به‌ هم متصل کرده‌ و با زمین در تماس‌اند. 32 سانتی‌متر بالاتر از محل قرارگیری پایه‌ها روی زمین، نشیمن صندلی قرار گرفته است. این نشیمن سطحی به ابعاد 30 × 37.5 سانتی‌متر دارد که از جنس برزنت برای ساخت آن استفاده شده است. این جنس از برزنت در بازار به نام جودون هم شناخته می‌شود. پارچه‌ی نشیمن به پشتی صندلی متصل و یک‌تکه‌ است و توسط یک سلسله دوخت می‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. پهنا پشتی صندلی برابر با 37.5 سانتی‌متر است و در بالا با یک انحنا، بلندی آن به 34 سانتی‌متر می‌رسد. پارچه‌های برزنت نشیمن و پشتی توسط بست‌های پلاستیکی به فریم فلزی متصل شده‌اند. در ضمن صندلی دو بخش دارد که فریم فلزی زیر آن‌ها با کمی انحنا به سمت بیرون از فضای نشیمن فاصله گرفته است تا کودک آزادی عمل بیشتری تو صندلی داشته باشد. روی دسته‌ی سمت راست صندلی هم یک محفظه‌ی قرارگیری لیوان وجود دارد. این جالیوانی از یک نگهدارنده‌ی پارچه‌ای با بافت توری بهره می‌برد. گفتنی است لیوان‌هایی می‌توانند در این محفظه پیمان گیرند که قطری کمتر از 5.3 سانتی‌متر داشته باشند. از ویژگی‌های مهم این صندلی می‌توان به قابلیت تاشدن آن اشاره کرد. این صندلی در حالت تاشده، دارای ابعاد 60 × 15 × 20 سانتی‌متر خواهد بود. یک کاور هم برای حمل یا نگهداری این صندلی در نظر گرفته شده که حائز بسته بندی و یک پاراگراف (لاتین) رودوشی برای حمل است.
صندلی تاشوی کودک گردشگر مدل Characters با پروا به ابعاد و شکل‌های متنوعش، مناسب کودکان طراحی‌ شده است. این صندلی می‌تواند تا وزن 60 کیلوگرم را تحمل کند. پایه‌های فلزی و ضدزنگ آن به‌صورت خرپا پیمان گرفته‌اند. طراحی پایه‌ها به‌صورت ضربدری مایه بردباری این وزن بالا شده است. نشیمنگاه این صندلی تاشو جنسی برزنتی دارد و در بازار به «جودون» نامی است. این پارچه به‌صورت یک‌تکه به صندلی متصل شده است. از ویژگی‌های سایر آن می‌توان به‌ جالیوانی موجود در تقدیر کناری‌اش اشاره کرد که بچه‌ها می‌توانند لیوان خود را در آن قرار دهند. علاوه‌براین یک کاور رودوشی دارد که می‌توان صندلی طرح‌دار را برای محافظت بیشتر تو آن قرار داد و جابه‌جا کرد.
برای کودک دلبندتان از صندلی تاشو کودک کاربرد کنید. می توانید آن را در اطاق کودک یا هر محل دیگری از خانه کاربرد کنید چرا که این صندلی لغایت شو و کم جاست و بسهولت قابل جا به جایی است. طراحی این محصول جلوی عبور هوا را نمی گیرد و به همین دلیل نشستن روی آن حس زیاد راحتی دارد. این صندلی در عین ثبات سبک است و با هستی بخش ی تعبیه شده روی آن می توانید به سادگی آن را جا به جا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: